Sign in RomPortal Forum Sign in | Join | Help

Pastrarea statutului de student si continuarea studiilor

Last post 08-10-2007, 10:59 AM by Sith. 5 replies.
Sort Posts: Previous Next
  •  08-07-2007, 11:22 PM 65481

Pastrarea statutului de student si continuarea studiilor

Am o problema pe care vreau sa o expun aici in ideea in care poate au mai avut-o si altii si pot impartasi din experianta lor si probabil o va avea si altcineva in viitor si va gasi informatiile necesare.

Sunt student aici in state. Lucrez legal cu ora pentru a acoperi cheltuielile. Problema e ca nu am reusit sa achit taxele scolare pentru semestrul trecut si nu pot sa ma inscriu in semestrul urmator pana nu le achit.

Ce pot sa fac pentru a-mi mentine statutul de student si sa imi pot continua studiile? Se poate leave of absence pentru studenti internationali? Eventual sa ma inscriu la un community college (caz in care mai  e buna viza mea actuala?)

Multumesc anticipat!

•  08-09-2007, 09:43 AM 65567 in reply to 65481

Re: Pastrarea statutului de student si continuarea studiilor

Nu stiu sa iti raspund exact la intrebarea pe care ai pus-o, dar am o sugestie, in cazul in care ai un credit score bun, incearca sa aplici la carti de credit si plateste-ti scoala. Cunosc pe cineva care a procedat in felul acesta, la terminarea scolii avea datorii de peste $15000, dar le-a acoperit destul de repede, cand si-a luat un job.
  •  08-09-2007, 11:14 AM 65572 in reply to 65481