Sign in RomPortal Forum Sign in | Join | Help

Salutare la toata lumea !

Last post 03-07-2008, 04:36 PM by alexutzu20. 2 replies.
Sort Posts: Previous Next
  •  03-07-2008, 12:07 PM 71122

Salutare la toata lumea !

Salut, numele meu este Alexandru. Am si eu cateva intrebari legata de o viza de turist  pentru USA si am nevoie de un pic de ajutor cu privire la Interviu.

Eu sunt elev la scoala, in ultimul an de liceu. In vara am BAC`ul si termin scoala. Am un prieten in USA si am vorbit cu el ca, dupa ce termin cu scoala, sa merg in vacanta ( 1 luna ) la el in State.
    Acum incep intrebarile mele:
    a) Ca sa obtin viza de turist, (am citit pe site`ul ambasadei Statelor Unite la Bucuresti care sunt cerintele),   ar fi mai bine sa ma INSCRIU LA FACULTATE INAINTE de merg la interviu, pentru a obtine viza mai usor?
    Prietenul din USA o sa`mi trimita si un Affidativ of Support !
    b) de ce as mai avea nevoie sa arat consulului ca NU o sa devin un POSIBIL IMIGRANT (ma refer la acte) ca sa primesc visa !
    Am nevoie de un sfat, ca sa stiu cum sa procedez pentru a obtine viza.
    Mentionez ca NU vreau sa raman in USA !! Tot ce vreau este doar o vacanta in State, ca sa vad America !
    c)trebuie sa am si un cont neeapart ??
    Poate ma poti ajuta cu niste informatii cu privire la ce ar putea sa faca prietenul din USA ( ce documente sa`mi trimita in afara de Affidatic of Support ).

Va multumesc anticipat, si astept cat mai repede sa`mi raspundeti !

zilele trec...si noi odata cu ele...
    Filed under:
  •  03-07-2008, 03:27 PM 71127 in reply to 71122

Re: Salutare la toata lumea !

Viza de turist e loterie curata! Poti sa te duci cu mainele in buzunar si sa-ti dea viza pe ochi frumosi sau sa te duci cu valiza de documente si sa te respinga fara macar sa traga o privire pe vreo hartie.

Daca mai citesti pe forum aici despre viza de turist, ai sa citesti si din experientele altora ca nu exista o regula de urmat pt viza de turist.