Sign in RomPortal Forum Sign in | Join | Help

J1, va rog mult pentru raspuns!!!

Last post 06-09-2007, 02:49 PM by Alessia. 1 replies.
Sort Posts: Previous Next
  •  06-09-2007, 01:24 PM 61358

J1, va rog mult pentru raspuns!!!

Mi se pare extraodinar forumul si m-as bucura imens daca mi-ar putea raspunde cineva la urmatoarea chestiune.

Sunt studenta la psihologie, anul 3 (incheiat acum) si sunt pentru al 3-lea an in care merg cu programul Work & Travel Summer Work USA. Doar ca ultima vizita la Ambasada a fost putin cam ciudata. In mod normal, trebuia sa primesc o viza J1 pana in octombrie 2007. Dar, cand am primit pasaportul, am descoperit ca viza este valabila pana in 2012, asadar pe 5 ani. Efectiv nu stiu ce inseamna. Citind cateva posturi pe forum, imi dau seama ca perioada este eligibila cercetatorilor si profesorilor.

Va rog mult daca imi poate spune cineva ce avantaje am, ce inseamna acest termen pe viza? Efectiv nu stiu! Trebuie sa mai merg la Ambasada, in cazul in care vreau sa merg si anul urmator in State? Cat pot sta legal in State? Si altele de care poate nici nu stiu sa intreb acum! Cum m-as putea folosi, cum ma poate avantaja, in comparatie cu cele 3 luni pe care le-am accesat in anii precedenti?

All the best!

Sasha

Filed under:
  •  06-09-2007, 02:49 PM 61362 in reply to 61358

Re: J1, va rog mult pentru raspuns!!!

Ciao, Sasha,