Sign in RomPortal Forum Sign in | Join | Help

GRE General - sfaturi

Last post 08-08-2007, 04:47 AM by tanfiures. 7 replies.
Sort Posts: Previous Next
  •  08-06-2007, 08:30 AM 65376

GRE General - sfaturi

Salut.

Am dat zilele trecute GRE general. Am luat 800 la mate si 680 la verbal. Scorul la verbal a fost surprinzator de mare pentru asteptarile mele. Ma gandeam ca in mod fericit o sa iau un 610 - 620.

Problema a fost ca atunci cand m-am apucat de invatat cuvinte toata lumea (minus sotia :D) zicea ca e absolut inutil sa inveti cuvinte noi pentru ca oricum nu ai cum sa faci fata la verbal. DAR, am invatat Barron's list (http://www.postech.ac.kr/~gla/gre/ - vreo 4800 de cuvinte) intermitent cateva luni. Baza a fost o engleza peste medie dar departe de vreo performanta (sunt programator) si multa incapatanare. Am trecut o data invatand cuvintele necunoscute, am repetat a 2-a oara si apoi cu cateva zile inainte de examen le-am mai citit pe toate o data. 86 de pagini a cate 55 - 60 de cuvinte. Uneori stiam 45 / 55 alteori 15 / 55 dintr-o pagina. Mi-e greu sa zic cam cate au fost complet noi (tot ce nu avea radacina latina mi s-a parut foarte greu). Nu le-am stiut pe toate la final, dar stapaneam o buna parte. Fapt e ca la examen la sectiunea de verbal absolut toate cuvintele le citisem in Barron's list.

De ce am scris asta? Ca sa infirm zvonurile care mi s-au bagat si mie in cap la inceput ca e exxtrem de greu de luat un scor mare. Este foarte greu, pentru ca e chinuitor sa tocesti cuvinte, dar nu e imposibil.