Sign in RomPortal Forum Sign in | Join | Help

Aplicare pt Green Card din H1B status-HELP!

Last post 04-19-2005, 03:27 PM by immea. 12 replies.
Sort Posts: Previous Next
  •  04-19-2005, 09:15 AM 7080

Aplicare pt Green Card din H1B status-HELP!

Buna ziua tuturor!O sa va expun pe scurt situatia mea si nelamuririle legate de ea!Sunt in State din oct 2004 cu H1B visa,lucrez ca inginer de sistem in cadrul unei scoli.Doresc sa incep procesul aplicarii  pt Green Card pt mine,sotia mea si copil care sunt aici cu H4visa!Avocatul cu care am luat legatura m-a sfatuit sa incep acum,cat de repede procesul.Ideea e cam de terminat un master in Romania si voi pleca pe 18 iunie acolo si revin in State pe 11 august .La fel si sotia si copilul vor fi in Romania pana pe 11 august!Avocatul nu a vazut nici o problema in a fi in Romania cateva luni chiar daca am incepe procesul in curand.Am auzit insa din diverse surse ca nu e recomandabil sa pleci din SUA cand incepi procesul de GC ,pana vine dreptul de munca si calatorie.Ceea ce nu stiu eu e ca poate sunt niste etape la inceput care dureaza si nu ne afecteaza(postarea in ziarea a anunturilor privind locul de munca etc),si schimbarea de status va incepe mai tarziu,dupa august cand ma intorc!Sunt cam nelamurit si ingrijorat,as vrea sa incep procesul dar nici nu vreau sa fac ceva gresit.De mers in Ro trebuie sa merg ,am si bilete cumparate,viza H1B e cu intrari multiple.Astept un sfat,un temei legal legat de neclaritatile mele privind primele faze din procesul Green Card!

Cat costa de obicei un astfel de proces,noi fiind 3 persoane?

Va multumesc mult de tot!Daca se poate astept si sfaturile avocatilor care participa la acest forum!Sau as putea suna la numarul indicat pt dna Milaci sau dl Triculescu?Chiar am nevoie de ajutor cat mai rapid!Pe curand,Maximus

•  04-19-2005, 10:14 AM 7085 in reply to 7080

Re: Aplicare pt Green Card din H1B status-HELP!