Sign in RomPortal Forum Sign in | Join | Help

Cum sa fac sa ajung si eu la New York?

Last post 10-01-2006, 07:38 PM by Terente. 5 replies.
Sort Posts: Previous Next
  •  05-04-2005, 09:21 AM 7822

Cum sa fac sa ajung si eu la New York?

n`seara oameni buni, si bine v-am gasit. Astazi am inceput sa citesc si eu forumul si mi se pare f interesant. Am strans si eu niste bani anul acesta, si, cum New York este unul din orasele la care dak nu as avea cu ce ajunge, as inota pana acolo, am zis sa il vizitez. Toate bune si frumoase pana aici... Insa, la ambasada este imposibil sa iei viza turistica... mai ales eu (am 22,5 ani, lucrez in domeniul IT Hardware, si mai sunt si student la universitatea Romano - Americana :p ) Asa ca dak aveti timp, chef... indrumati`ma si pe mine... Am zis ca dupa ce vad New york pot sa mor fericit... Ca si idee, nu am nici un gand in a ramane in state... chiar dak toti zic ca este tara tutoror posibilitatior... si romania este =)) . Revenind la lucruri mai seriose, nici nu am de ce sa plec din Romania pt ca am un job destul de bun, nu am terminat inca facultatea, se intrevad posibilitati si in romania, mai ales in bucuresti.

Va multumesc anticipat, Gabi
    "Romania is my country" - Vama Veche - Atentie se inchid usile (Romania is my country) ...
  •  05-04-2005, 11:47 AM 7828 in reply to 7822

Re: Cum sa fac sa ajung si eu la New York?

Imi place motto'ul tau...... Nu este nici o agentzi turistica in tot Bucureshtiul care sa faca excursii in NY? Pe perioada Anului Nou erau intotdeauna (cel putzin cind eram pe acas' prin Ro)

numa' de bine-

•  05-05-2005, 07:09 AM 7869 in reply to 7828

Zip it! [:#] Re: Cum sa fac sa ajung si eu la New York?