Sign in RomPortal Forum Sign in | Join | Help

MInieritul in Australia

Last post 06-02-2006, 09:34 AM by Euclid. 4 replies.
Sort Posts: Previous Next
  •  05-31-2006, 06:37 AM 45287

MInieritul in Australia

Am inceput sa-mi fac "temele" in vederea emigrarii in Australia.

As aprecia  mult daca cineva cu experienta in acest domeniu m-ar ajuta cu informatii.

Sunt inginer minier (mai exact inginer mecanic, specializare masini miniere). In ultimii ani nu am practicat in minierit. Treaba asta m-ar afecta la punctaj (dar, solcitantul de viza o sa fie sotia mea, care oricum are sane sa obtina un punctaj mai bun) . Pe de alta parte, am inteles ca pe potentialul angajator oricum il lasa rece experienta mea din afara Australiei. Asa ca mi-am propus sa-mi caut loc de munca ca si muncitor in minierit pentru inceput.

M-ar interesa cam care ar fi conditiile de munca in minele de carbuni din Australia? Stiu ca sunt mult mai bune decat in minele din Ro, dar niste detalii ar fi binevenite.

Anagajarea este conditionata de calificare ca si muncitor in domeniu?

Am parcurs mai multe siteuri de joburi in Australia. La cele mai multe oferte am vazut ca se cere o perioada de proba de 3 luni. Ce insemana aceasta perioada de proba mai exact? Sa muncesti 3 luni fara salariu?

•  05-31-2006, 10:31 PM 45323 in reply to 45287

Re: MInieritul in Australia