Sign in RomPortal Forum Sign in | Join | Help

Intrebari

Last post 12-24-2006, 04:32 PM by miguel25. 4 replies.
Sort Posts: Previous Next
  •  10-19-2006, 07:40 AM 52021

Intrebari

Sunt inginer mecanic cu peste 10 ani experienta si vreau sa emigrez in NZ impreuna cu familia .

Care ar fi calea cea mai rapida sa aplic pentru viza de munca sau pentru viza si rezidenta ?

Este necesar ca inainte sa - mi echivalez studiile in NZ ?

Care ar fi cele mai bune firme de consultanta ? ( ati auzit de Newjobz ? )

Care ar fi costurile ?

Cati bani ar trebui sa am la mine in momentul ajungerii in NZ ?

Este necesar sa obtin certificat IELTS ?

•  10-24-2006, 04:14 PM 52284 in reply to 52021

Re: Intrebari

calea cea mai rapida este sa iti gasesti un job offer si sa aplici pt visa de munca. dupa aia, cu timpul, mai acumulezi puncte la dosar pt NZ experience, iti mai creste punctajul - si depinde si de sotie cite puncte face, aplicati impreuna pt residenta. dar daca n-ai job offer in nz, pot sa-ti spun sincer ca n-ai sanse prea mari sa obtii visa de munca.

studiile trebe musai echivalate in nz, dar te sfatuiesc s-o faci numai cind ti-o cere immigrationul, ca te costa citeva sute de dolari treaba asta - si mai si expira certificatul de echivalare, asa ca nu te apuca sa iti echivalezi fara sa ti-o ceara nimeni.

Firme de consultanta sint pe toate drumurile si toate te costa o mina si-un picior... te sfatuiesc sa iti faci temele, daca intri in contact cu ei le ceri pur si simplu sa te puna in legatura cu fosti clienti de-ai lor ca sa-i intrebi pe ei cit de multumiti/nemultumiti au fost de serviciile prestate, le ceri garantii, nu le dai niciodata banul de la inceput... iti faci matale singur decizia