Sign in RomPortal Forum Sign in | Join | Help

Oakland University

Last post 01-19-2008, 12:43 PM by Priscila. 7 replies.
Sort Posts: Previous Next
  •  02-18-2007, 02:33 PM 55990

Oakland University

Buna !

Vad ca sunt ceva studenti romani la OU. As vrea sa stiu si eu care sunt variantele pe care le-ati adoptat pentru a va plati scoala. Am citit mult dar ma intereseaza cazul concret de la OU-acolo vreau sa studiez si eu. Ma gandesc poate la un master dar e destul de scump. Ce optiuni sunt pe langa student loan...care sunt totusi reale. Am citit de assitantship si scolarship si criteriile mi se par rezonabile?Este cineva la OU(roman ma refer care s-a calificat pentru asa ceva)?

•  02-18-2007, 03:08 PM 55991 in reply to 55990

Re: Oakland University

Eu am aplicat pentru assistantship, dar nu m-au luat dupa ce am fost intervievata. Era o varianta buna pentru ca 'intram direct in paine' si faceam deja meseria pentru care ma pregatesc (counseling) dar, desi imi plateau scoala, nu mai puteam lucra in alta parte. Iar suma platita de ei este infinitisimala. Asa ca am aplicat pentru un loan. Deocamdata mi se pare varianta cea mai buna.

Tu, insa, poti merge la financial advisor la OU si afli direct de la sursa care e varianta optima pentru tine, pentru ce vrei tu sa faci.

Succes si te asteptam la Romanians @Oakland! 

•  02-18-2007, 04:34 PM 55996 in reply to 55991

Multumesc de raspuns, Saruba! Da asa am sa fac, o sa merg sapt viitoare sa vb sa vad exact ce optiuni am. Pentru master suma e destul de mare pt ca va tb sa imi iau si prereq. pentru ca mi-am schimbat putin orientarea. O sa vad ce optiuni am. Este adevarat ca student loan-ul poti sa incepi sa il platesti doar dupa ce termini scoala?
  •  02-18-2007, 06:19 PM 56004 in reply to 55996

Prereq's nu trebuie sa le iei la Oakland Univ. La community colleges creditele sunt mult mai ieftine (Eu le-am luat on-line). Si, intr-adevar, loanul il platesti dupa ce termini scoala.