Sign in RomPortal Forum Sign in | Join | Help

Master

Last post 11-29-2007, 07:53 AM by ElenaPopa. 8 replies.
Sort Posts: Previous Next
  •  11-23-2007, 07:07 PM 69030

Master

Salutare,

Sunt studenta  in anul IV, la Universitatea din Bucuresti si as vrea sa-mi continui studiile in State, adica sa fac masteratul acolo. am castigat la loteria vizelor, mai am de trecut de intreviu, asta foarte curand, pe 12 decembrie, dar sper  ca nu va fi o problema. O sa imi dau licenta in iunie 2008 si as vrea sa va intreb daca este posibil sa optez pt. o bursa la master si daca este posibil sa fac asta in conditiile in care nu voi avea diploma de licenta, ci doar o adeverinta care sa ateste ca am terminat. Cam cu cat timp inainte ar trebui sa aplic? Domeniul ar fi antropologie culturala.

Va multumesc si astpet raspuns!

•  11-23-2007, 07:32 PM 69031 in reply to 69030

Re: Master

ElenaPopa:
    am castigat la loteria vizelor.. si as vrea sa va intreb daca este posibil sa optez pt. o bursa la master

unu la mana, pentru bursa nu "optezi" ci o castigi luptand pentru ea, din pacate, nu prea se mai dau "cadouri" de genul asta nici in US mai nou.. Sad

apoi, problema ta cea mai mare este sa te decizi daca vei aplica ca resident student sau ca international student. ca resident ai factura (tuition + fees) semestriala aproape jumatate din cea a studentului international si mai mult, ai acces la federal loans pe multi multi ani, cu dobanda aproape nesemnificativa.

"Peace is a lie, there is only passion. Through passion, I gain strength. Through strength, I gain power. Through power, I gain victory. Through victory, my chains are broken. The Force shall free me."
    The Sith Code
  •  11-24-2007, 07:39 AM 69033 in reply to 69031